مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 09:502020-10-03اجتماعي

فرصت ها و مزیت های یادگیری الکترونیکی را بشناسید 


استادیار گروه مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در یادگیری الکترونیکی به جای آموزش بر یادگیری و نقش محوری دانشجویان تاکید می شود و این یادگیری می تواند مزیت هایی ایجاد کند که در کنار آن محدودیت هایی را نیز به همراه دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی استادیار گروه مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در یادگیری الکترونیکی به جای آموزش بر یادگیری و نقش محوری دانشجویان تاکید می شود و این یادگیری می تواند مزیت هایی ایجاد کند که در کنار آن محدودیت هایی را نیز به همراه دارد.

دکتر داود قرونه در برنامه اینستاگرامی گروه مطالعات و برنامه ریزی دانشگاه فردوسی مشهد در خصوص فرصت ها و چالش های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه ایرانی، اظهار کرد: کرونا باعث شد که ما برای یادگیری، از فضای الکترونیکی استفاده کنیم که این امر در کشورهای دیگر سابقه طولانی دارد و در کشور ما تا قبل از این بیماری، کمتر از آن استفاده می شد.

با شیوع کرونا یادگیری الکترونیکی، فرصت ها و مزیت هایی را به وجود آورد که توسط متولیان امر آموزش صورت گرفت.

وی با بیان اینکه یادگیری الکترونیکی الزاماتی دارد که یکی از آن ها، زیرساخت ها و اینترنت است که باید به خوبی فراهم باشد ، افزود: یادگیری الکترونیکی انواع مختلف دارد که هر کدام از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت ها و مزیت های یادگیری الکترونیکی را بشناسید 

فرصت ها و مزیت های یادگیری الکترونیکی را بشناسید